Jak bezpiecznie trenować podczas epidemii koronawirusa?

HomeKobiety

Jak bezpiecznie trenować podczas epidemii koronawirusa?

Masaż tajski Warszawa – technika, sposób masażu i zalety
Poziom aktywności dzieci spada wcześniej niż oczekiwano.
Preparaty na cellulit – poznaj najskuteczniejsze!

Podczas gdy strach przed koronawirusem wciąż się rozprzestrzenia, ważne jest, abyśmy nie porzucali zdrowych nawyków, które stworzyliśmy przez lata. Ludzie obawiają się być publicznie aktywni, co może prowadzić do braku aktywności fizycznej i pogorszenia ogólnego stanu zdrowia. Wytyczne dotyczące zapobiegania koronawirusowi są dość proste. Czyszczenie często używanych przedmiotów, unikanie dotykania oczu, nosa i ust oraz pozostawanie w domu, gdy jesteśmy chorzy. Jeśli chcemy zaakceptować ryzyko świata pełnego wirusów, oto pięć kroków, które możemy podjąć, aby chronić się na siłowni.

Wytrzyj ławki przed i po ich użyciu

To powinno być oczywiste, nawet bez pandemii. To fantastyczna okazja, aby przypomnieć sobie, że na ławce przed nami znajdowali się spoceni ludzie, a po wyjściu będą na niej spoceni ludzie. Użyj obfitego roztworu czyszczącego i upewnij się, że otrzymałeś boki wyściółki wraz z uchwytami, jeśli ma je ława. Dokładne wyczyszczenie może pomóc chronić nas i innych.

Nosić rękawiczki

Hantle, maszyny kablowe i inny powszechnie używany sprzęt gimnastyczny będą wymagały konsekwentnego czyszczenia. Noszenie rękawic stanowi kolejną barierę między nami a potencjalną infekcją. Gumowe rękawice to najlepsza opcja na solidną barierę między dłońmi a potencjalnymi wirusami. Chociaż noszenie gumowych rękawiczek może wyglądać głupio, może pomóc chronić nas i innych. Jeśli nosisz parę rękawic do podnoszenia, pamiętaj o ich dokładnym umyciu przed i po użyciu.

Użyj wytartej maty zamiast leżeć bezpośrednio na podłodze

Podłoga jest domeną wielu świetnych ćwiczeń, ale znajduje się również na końcach potu. Następnym razem, gdy chcemy uderzyć w inny zestaw, użycie dokładnie wycieranej maty może pomóc chronić nas i innych. Po prostu dostosowuj nasz trening, aby uniknąć ćwiczeń wymagających leżenia na ziemi, to kolejna droga. Pracownicy są zawsze gotowi z zaleceniami, aby zastąpić ćwiczenia, które trzymają nasze twarze z dala od podłogi, ławki lub innego często używanego sprzętu.

Wykonuj ćwiczenia sercowo-naczyniowe na zewnątrz lub w domu

Wykazano, że ćwiczenia sercowo-naczyniowe tymczasowo wyczerpują nasz układ odpornościowy, co oznacza, że ​​możemy być najbardziej podatni na ataki podczas próby pokonania ostatnich metrów na bieżni. Wykonanie ćwiczeń sercowo-naczyniowych w domu lub na zewnątrz w dobrze wentylowanym miejscu może pomóc nam powstrzymać rozprzestrzenianie się COVID-19 i innych w tym sezonie grypowym. Jeśli musimy wykonywać ćwiczenia cardio na lokalnej siłowni, należy je wytrzeć przed i po użyciu sprayu dezynfekującego, aby chronić nas i innych.

Prysznic w domu

Wielu z nas już to robi, ale nic dziwnego, że łazienki na siłowni mogą pozostawić coś do życzenia w zakresie warunków sanitarnych. Chociaż może to oznaczać, że musimy nieco zmienić nasz harmonogram, poświęcenie czasu na prysznic w domu może ograniczyć inny sposób rozprzestrzeniania się wirusa. Jeśli musimy brać prysznic na siłowni, uważanie na innych przez noszenie butów prysznicowych i ograniczenie naszego kontaktu z podłogą szatni może pomóc chronić nas i innych.

Jeśli zaliczymy się do kategorii zagrożonej populacji, którą uważa za starszych i / lub cierpiących na wcześniej istniejące schorzenia, najlepiej po prostu trenować w domu. Istnieje wiele programów online, z których można korzystać, aby ćwiczyć i zachować zdrowie bez dodatkowego ryzyka publicznej siłowni. Na koniec dnia chcemy być zdrowi i szczęśliwi. Aby to zrobić, musimy podjąć działania, które chronią zarówno nas samych, jak i osoby wokół nas. Pozostań aktywny, bądź zdrowy i czysty!

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0